پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یافتن مکان افراد از طریق شماره تلفن موبایل
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391
بازدید : 812
نویسنده : رضا بهجتی

 

واقعا تکنولوژی خیلی پیشرفت کرده است. هر روز یک خدمت جدید به مردم ارایه می شود. البته ناگفته نماند که اکثر تکنولوژیهای رایج در میان مردم ابتدا در اختیار نیروهای نظامی بوده است و بعد از تولید انبوه و عمومی شدن آنها، آن تکنولوژی وارد بازار شده است. به عنوان مثال همین موبایل تا سالها تنها در اختیار نیروهای نظامی و امنیتی بود اما بعد عمومی شد و در دسترس عموم قرار گرفت و یا دوربینهای مدار بسته، گنج یاب و ...
چند روزی است که یکی از تکنولوژیهای رایج در صنایع نظامی به طور آزمایشی روی اینترنت عمومی شده است. نیت این است که ارزیابی شود که مردم چگونه از این تکنولوژی استفاده می کنند تا در آینده سطح دسترسی آن را کاملتر کنند. در این تکنولوژی شما می توانید توسط اینترنت به طور دقیق متوجه شوید که فرد یا افراد مورد نظرتان کجا هستند. البته فرد یا افراد مورد نظر باید حتما موبایل داشته باشند. پلیس و نیروهای امنیتی به وسیله این تکنولوژی می توانند پس ببرند که افراد در هر لحظه در کدام شهر، کدام خیابان، کدام کوچه و کدام پلاک هستند. باورش سخت است اما این تکنولوژی در آستانه عمومی شدن است.
با کلیک روی لینک زیر وارد سایتی می شوید که به صورت آزمایشی این خدمات را برای اولین بار و برای مدت سی روز ارایه می دهد. دقت کنید که در باکس اول کد کشور ایران را بدون صفر اولش وارد کنید. یعنی وارد کنید نود و هشت. در باکس دوم هم شماره موبایل فرد مورد نظرتان را بدون سفر اولش وارد کنید.
در ظرف چند ثانیه این وب سایت با کمک ماهواره موقعیت فرد مورد نظر را همانند نرم افزار گوگل ارت به شما نشان می دهد. اینکه آن فرد الان کجاست؟ در کدام شهر، کدام خیابان، کدام کوچه و کدام خانه است. باور نکردنیست.
از این تکنولوژی لذت ببرید و حال کنید. در تبلیغ انگلیسی این وب سایت نوشته شده بود: وب سایتی برای همسران شکاک.

:: برچسب‌ها: یافتن مکان افراد از طریق شماره تلفن , شماره تلفن , یافتن مکان , مکان , من کجا هستم , تکنولوژی ,



داروخانه ی پروردگار
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391
بازدید : 498
نویسنده : رضا بهجتی

داروخانه پــــــــــــــــــــــــــروردگـــــــــــــــــــــار

S A L I  J O O N

هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است. مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد. تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در عملکرد چشم میشود.

S A L I  J O O N
 

دوقتی گوجه فرنگی رو از وسط دو نیم میکنید چهار تا خونه میبینید که قرمزه و دقیقا مثل قلب هستش که اون هم قرمزه و چهار تا بخش مجزا داره. تحقیقات نشون داده که گوجه فرنگی خون رو تصفیه میکند

به ادامه مطلب حتما مراجعه فرمایید.


:: برچسب‌ها: خدا , داروخانه ی پروردگار , میوه های مفید , میوه های لازم برای سلامتی , میوه , زیتون , خرما , پرتقال , خستگی , مشکلات معده , افسردگی , دردهای مختلف ,



آخرین اخبار تکنولوژی
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391
بازدید : 505
نویسنده : رضا بهجتی

 


 تازه ترین خبرها از دنیای آی تی و تکنولوژی

‫خوشحال باشید! دیگر کنترل از راه دور تلویزیون را گم نخواهید کرد!‬


این مطلب یا خبر را باید یک خبر خوب برای کسانی دانست که همیشه کنترل از راه دور تلویزیون خانه‌اشان را گم می‌کنند! گروهی از طراحان و محققان، استیکر‌هایی (برچسب یا قطعات الصاق شونده) با قابلیت ارسال و دریافت امواج بلوتوث ساخته‌اند که با استفاده از  آنها می‌توان اشیایی که احتمال گم شدن آنها وجود‌ دارد را ردیابی کرد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


استیکر‌های مورد نظر با نام StickNFind به‌ اندازه یک سکه کوچک هستند و با استفاده از برنامه‌ای که برروی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود می‌توان از امکانات آنها بهره برد. این استیکر‌ها تا ۱۰۰ فوت (حدودا ۳۰ متر) برد دارند و باتری آنها نیز ظرفیت استفاده تا یک‌سال را دارد.
استفاده از این دستگاه بسیار آسان است. تنها کافیست یکی از همین افزودنی‌ها را به اشیایی که فکر می‌کنید به‌زودی گوشه گوشه خانه یا محیط کارتان را به دنبال آنها خواهید گشت وصل کنید تا با استفاده از برنامه مخصوص این استیکرها بتوانید جای دقیق آنها را ‌روی صفحه نمایش گوشی تلفن همراه خود ببینید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بدین ترتیب شما می‌توانید متوجه شوید که چقدر از آنها فاصله دارید و علاوه بر این اگر هنگامی که دستگاهی که یکی از این استیکرها به آن متصل است را گم کردید، کافیست این شی را در گوشی‌همراه خود انتخاب ‌کنید و چراغ استیکر مورد نظر روشن شده و صدای مخصوصی از آن پخش می‌شود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


سازندگان این دستگاه می‌گویند این استیکرها برای پیدا‌کردن چمدانتان در فرودگاه هم کارایی دارند. با استفاده از قابلیت Find It در برنامه نصب شده بر روی گوشیتان، مشخص می‌کنید که چه شی‌ای را می‌خواهید ردیابی کنید و به‌عنوان مثال وقتی چمدان شما در رنج ذکر شده قرار بگیرد هشداری دریافت خواهید‌کرد بدین ترتیب به جای جستجو در بین چمدان‌ها می‌توانید منتظر باشید تا گوشی‌همراهتان شما را باخبر کند.

از دست ندهید به ادامه مطلب مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: apple , i phonne , تکنولوژی , اخرین اخبار تکنولوژی , تکنولوژی چیست ؟ , اخرین اخبار فناوری , موبایل , مترو , اینترنت , دانلود , شارژ موبایل , آخرین پیشرفت ها , دنیای امروزی , سال 2013 , اخرین تکنولوژی 2013 ,



کدام ورزش ها محبوب ترند ؟
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1391
بازدید : 484
نویسنده : رضا بهجتی



گوش درد بعد شنا
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1391
بازدید : 496
نویسنده : رضا بهجتی

گوش‌درد بعد از شنا

به گزارش سایت انجمن درمانگران ایران (IranHealers.com) از HealthDay News ، یكی از بیماری‌هایی كه می تواند تعطیلات تابستانی شما را خراب كند گوش‌درد است، و یكی از علل شایع آن در این ایام گوش‌درد بعد از شنا كردن است.
گوش‌درد بعد از شنا معمولا نتیجه قرار گرفتن درازمدت در معرض آب است. رطوبت زیاد، خراش‌ها و ترك های پوستی به باكتری‌ها امكان می‌دهند به مجرای گوش نفوذ كنند و عفونت بوجود آورند.
به دنبال عفونت علائمی مانند درد، خارش، تورم، قرمزی و ترشح از گوش بروز می‌كند.
در موارد خفیف این عارضه كافی است استفاده از سركه می‌تواند علائم را تخفیف دهد. چند قطره سركه سفید درون مجرای گوش بریزید و گوش را برای پنج دقیقه بالا نگهدارید. این كار دو بار در روز تا سه روز انجام دهید. اگر درد ادامه پیداكرد، استفاده از قطره‌ آنتی‌بیوتیكی با تجویز پزشك توصیه می‌شود. در صورت موثر بودن درمان درد باید در طول سه روز فروكش كند.


با رعایت این نكات ساده‌ می‌توانید از گوش‌درد بعد از شنا پیشگیری كنید:
- پس از شنا درون گوشتان را كاملا خشك كنید.
- سرتان را در بچرخانید و لاله گوش را در جهات مختلف حركت دهید تا آب درون گوش كاملا تخلیه شود.
- استفاده از گوش‌گیر به عنوان اقدام احتیاطی برای جلوگیری از ورود آب در حین شنا كردن توصیه می‌شود.




:: برچسب‌ها: گوش , گوش درد , گوش درد بعد شنا , راه های پیشگیری از درد گوش بعد شنا ,



از بین بردن جای جوش‌ها
نوشته شده در چهار شنبه 20 دی 1391
بازدید : 602
نویسنده : رضا بهجتی

از بین بردن جای جوش‌ها
محصولات لبنی کم‌چرب معمولاً حاوی مقدار زیادی ویتامین A هستند که به شفافیت پوست کمک می‌کند. استفاده از این محصولات نخستین گام برای از بین بردن جای جوش‌هاست. شاه‌توت، زغال‌اخته، توت‌فرنگی، لوبیاها و گردو همگی سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند. آنتی‌اکسیدان‌ها نه تنها به سلامت پوست کمک می‌کنند، بلکه باعث تقویت سیستم دفاعی بدن نیز می‌شوند. این میوه‌ها از بروز برخی سرطان‌ها نیز جلوگیری می‌کنند که البته اهمیت این موضوع بسیار بیشتر از اهمیت از بین رفتن جوشهاست. سالمون، گردو، روغن کانولا، بذر کتان و شیر سویا همگی سرشار از اسیدهای چرب می‌باشند و این اسیدها (امگا۳، امگا۶) برای ساخت غشاء سلولی ضروری هستند. این مواد غذایی باعث کاهش جوش‌های پوست می‌شوند. تمام غذاهایی که از گندم تهیه می‌شوند، همچنین بوقلمون، ماهی تن و آجیل سرشار از سلنیوم و برای سلامت پوست لازم‌اند و جوش‌های سطح پوست را بسیار کاهش می‌دهند. چای سبز، اگر چای سبز را با عسل میل کنید، طعم فوق‌العاده‌ای پیدا خواهد کرد. این گیاه حاوی پلی‌فنول است که می‌تواند غشاء سلول‌ها را تقویت کند. چای سبز همچنین از بروز سرطان جلوگیری می‌کند. اسفناج نیز سرشار از ویتامین A است که برای سلول‌های بدن مفید می‌باشد. اسفناج را به سالاد و برخی غذاها اضافه کنید.


:: برچسب‌ها: آلوئه ورا , راه های از بین بردن جای جوش , جوش , چگونه جوش هایمان را از بین ببریم؟ , ,



با ۷ روش ذهن اطرافیان تان را بخوانید
نوشته شده در دو شنبه 28 آذر 1391
بازدید : 501
نویسنده : رضا بهجتی

   با ۷ روش ذهن اطرافیان تان را بخوانید


 

انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند. شاید با خواندن تیتر مطلب، پیش خودتان فکر کردید که: « امروز میرم خونه و فکر داداشم رو می خونم تا ببینم چرا این چند روز اخلاقش عوض شده » ولی عجله نکنید، این کار به آن سادگی هم که تصور می کنید نیست.

 

یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. در واقع افراد در حین حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع جاری دانست.

 
برای مثال وقتی از افراد راجع به شماره تلفن شان در ۱۰ سال پیش سوال کنید، آنها سعی می کنند از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند و وقتی از آنها راجع به آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند.
 
محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.
 
قبل از خواندن این ۷ واکنش، لازم است به ۲ نکته مهم توجه کنید :
 
۱ -  این واکنش ها بر اساس افراد راست – دست نوشته شده اند و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست است، باید آنها را برعکس در نظر بگیرید.
 
۲ - منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش می باشد.
 
واکنش های چشمی
 
۱ - بالا – سمت راست : نشانگر جستجو و بازسازی رویدادی تصویری که در گذشته رخ داده است.
 
۲ -  بالا – سمت چپ : در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید.
 
۳ - مستقیم – سمت راست : بخاطر آورن صوتی که در گذشته شنیده شده است.
 
۴ - مستقیم – سمت چپ :‌ در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.
 
۵ - پایین – سمت راست : صحبت کردن شخص با ضمیر داخلی اش
 
۶ - پایین – سمت چپ : به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی
 
۷ - چند حرکت و یا بدون حرکت : ممکن است شما سوالی را از فرد مورد نظر بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد و به یک نقطه خیره شود. این بدین معنی است که فرد دارد سوال و جواب را به صورت تصویری بررسی و شبیه سازی می کند.
 
 

به خاطر داشته باشید که این واکنش ها برای تمامی افراد یکسان نیستند و ممکن است استثناهایی نیز وجود داشته باشد، ولی همین الان می توانید آنها را با همسر و یا دوستتان تمرین کنید.


:: برچسب‌ها: با ۷ روش ذهن اطرافیان تان را بخوانید , چگونه ذهت اطرافیانمان را بخوانیم ؟ ذهن , مغز ,



دیسک کمر و علائم آن
نوشته شده در جمعه 24 آذر 1391
بازدید : 516
نویسنده : رضا بهجتی

 دیسک کمر و علائم آن

کمردرد

بیماری دیسک کمر یکی از بیماری‌های ناتوان کننده‌ای است که متاسفانه امروزه شیوع بالایی پیدا کرده است و بسیاری افراد از ابتلا به آن رنج می‌برند. از طرفی با وجود گسترش وسیع علم پزشکی، روش‌های تشخیص و درمانی جدید و موثری برای آن پیدا نشده است و بی‌توجهی به آن و پیشرفت بیماری می‌تواند عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته است.

 

 بیماری دیسک کمر چیست؟

در حالت کلی منظور از بیماری دیسک کمر، در رفتگی با بیرون زدگی قسمت مرکزی یا هسته دیسک می‌باشد که با پارگی‌های کوچکی که به‌صورت شیارهای باریکی در اطراف آن، کم‌کم ایجاد می‌شود همراه است. این بیرون زدگی‌ها و دررفتگی‌ها روی ریشه‌های عصبی پشت این دیسک فشار می‌آورند و باعث ایجاد درد و سایر عوارض می‌شوند.


:: برچسب‌ها: دیسک چیست ؟ , بیماری دیسک کمر و علائم آن , راه های درمان دیسک کمر , دیسک , دیسک کمر ,



16 نشانه HIV
نوشته شده در سه شنبه 24 آذر 1391
بازدید : 651
نویسنده : رضا بهجتی

16 نشانه HIV

 

 

 بعد از گذشت یک تا دو ماه از ورود HIV به بدن، ۴۰ تا ۹۰ درصد از افراد علائم شبه آنفولانزایی را  تجربه می‌کنند که سندرم حاد ویروسی (ARS) نامیده می‌شود.

اما گاهی اوقات علائم HIV سالها پدیدار نمی‌شوند--گاهی حتی یک دهه.

در مراحل اولیه عفونت HIV، هیچ نشانه متداولی وجود ندارد و ممکن است فرد مبتلا اصلاً از وجود بیماری در خود مطلع نباشد. به همین دلیل خیلی مهم است که در مواقع خاص مخصوصاً رابطه‌جنسی محافظت‌نشده یا استفاده از داروهای درون‌وریدی حتماً آزمایش بدهید.

در زیر به برخی از علائم وجود HIV در بدنتان اشاره می‌کنیم:

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . 
 

 


 


:: برچسب‌ها: HIV چیست ؟ , 16 نشانهHIV , علائم بیماری HIV , ,



عادت هایی برای افزایش طول عمر
نوشته شده در سه شنبه 23 آذر 1391
بازدید : 660
نویسنده : رضا بهجتی

یک خواب راحت باعث افزایش آرامش می شود

 

 

 

اگر نگاهی به تحقیقاتی که درباره اهمیت خوابیدن نوشته شده است، می کردید؛ متوجه می شدید که خوابیدن یکی از بهترین عوامل برای سالم بودن و عملکرد بهتر بدن انسان هاست. درسته که نمی خوابید اما در عوض به خیلی از کارهای عقب مانده تان رسیدگی می کنید، اما به عاقبت آن فکر کرده اید که کم کم کمبود خواب باعث آشفتگی روحی و جسمی تان می شود و در آخر از عمر ارزشمندتان می کاهد. بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد خواب و مرگ و میر این مسئله ثابت شده است که خواب کمتر از ۶ ساعت در هر شبانه روز خطر ابتلا به مرگ را ۱۲ درصد افزایش می دهد. این تحقیقات روی افراد ۲۵ سال تا ۶۰ سال انجام شده است. افرادی که کمتر می خوابیدند بیشتر در معرض مرگ با هر دلیلی بوده اند. بخاطر همین ۷ تا ۸ ساعت خواب شبانه به کاهش التهابات در بدن کمک می کند، به ما کمک می کند تا با استرس بهتر دست و پنجه نرم کنیم و همینطور خواب کافی به سیستم دفاعی بدن قوت می بخشد در نهایت از بدن ما در برابر بیماری های مزمن محافظت می کند. بعلاوه یک خواب شبانه درست و کافی به حافظه و بازدهی مغز بهبود می بخشد. مسئلهء جالب تر این است که بر اساس همین تحقیقات  ثابت شده که خواب شبانه بیشتر از ۹ ساعت خطر ابتلا به مرگ زودرس را بیشتر میکند. پس سعی کنید خوب بخوابید و در زمان خاص بخوابید.

نکته: بهانه نگیرید و عادت کنید تا سر وقت وارد رختخواب شوید! این کار نه تنها به شما کمک می کند تا به کارهای روزمره خود برسید بلکه می تواند ۷ سال به عمرتان بیفزاید.

 


:: برچسب‌ها: عادت هایی برای افزایش طول عمر , بهترین رفتار ها , بهترین عادت ها ,



تعداد صفحات : 11